---> TeNTaNG beLiAu!! <---

My photo
Shah Alam, Selangor Darul Ehsan, Malaysia
I'm NOT a PERFECT person.. ..bit SENSITIVE but NOT too MUCH.. gud LOOKING but NOT handsome ENOUGH..

Tuesday, October 6, 2009

dinner persatuan yang kurang GRAND..



Tarikh : 3 october 2009
Tempat : Clearwater Golf Batu Gajah
Masa : 8.00 pm - 12.00 am
Tema : Mysterious Delight Night..
Dinner sem ni aku rasakan hambar sikit coz atucaranye yg kurang menarik...mostly nanyian yg di sembahkan kpd org ramai...penat jew aku pakai glamor2 tapi.......hancus....hanya montaj ngn persembahan last jew yg dapat menarik minat aku untuk menonton...persembahan lecturer lak cuma seketol jew yg aku bley terima...bukan nk kutuk...tapi dah itu kenyataanye....cmne r dorang arrange dinner ni pn aku xtau...disebabkan tema jew yang bley kata ok tp dinner nye lak.....hmm....1 benda lagi yg aku kurang puas jantung dan hempedu nih ialah xde penghargaan utk student part 6!!! at least bg r seketol kek kew...adiah kenang2an ker...ni xder lak..itu jew lah yg aku nk share kt dalam blog nih...klu ade ape2 nk kutuk lg ajak lah aku skali erk...heheheheh...

..bebudak part 6 sem july-dicember 2009..

0 cOmM3nT!!:

Related Posts with Thumbnails