---> TeNTaNG beLiAu!! <---

My photo
Shah Alam, Selangor Darul Ehsan, Malaysia
I'm NOT a PERFECT person.. ..bit SENSITIVE but NOT too MUCH.. gud LOOKING but NOT handsome ENOUGH..

Sunday, November 8, 2009

:::sELaMaT TinGgAL UiTM PeRAk:::

+ Tanggal 12hb Nov ini adalah paper yang kali terakhir diambil oleh student sains kuantitatif bg budak part6..
+ Sedar xsedar dah 3 tahun aku dok kat campus UiTM Perak nih..
+ Dah banyak benda yg aku belajar sepanjang aku dok sini..
+ ada yang manis...ada gak yg pahit..
+ tapi yg pahit dan manis itulah yg akan aku ingat bwat selama2nye cz hanya kat sini jew r yg aku dapat terima..
+ seronok gile campus life ni rupenye..
+ dulu aku ingat klu dok cmpus ni hanya dok dpan buku+mkn+tido+stdy+stdy = BERJAYA..
+ rupenya itu sume hanyalah andaian aku jew..
+ To all my fwenz..aku nk mintak maaf byk2 kt korang klu sepanjang korang berkawan ngn aku..ade tersalah kate kew..bwat korg tersinggung kew..
+ Biasa r aku ni manusia biasa jew..sering melakukan kesilapan..
+ anyway aku hepy gile bile berkawan ngn korg sume..
+ korg r member aku yg paling baik sekali sepanjang aku merempat kt perak nih..
+ rasa cm xsabar jew ble nk bwat reunion nt..
+ xsabar nk tengok perut sape yg boroi dulu ble 10 tahun akan datang..hheeee..
+ k lah..itu jew yg aku nk share ngn korg bwat mase skg nih..
+ nt roger2 r aku klu korg dapat stdy kt s.alam erk..
+ HIDUP SAINS KUANTITATIF!!

Rakan seperjuangan ku..
Left : Arave,Razi,Seme,Atif,Hazrin,Burn,Zaid,Moque,Bad,Mui


0 cOmM3nT!!:

Related Posts with Thumbnails