---> TeNTaNG beLiAu!! <---

My photo
Shah Alam, Selangor Darul Ehsan, Malaysia
I'm NOT a PERFECT person.. ..bit SENSITIVE but NOT too MUCH.. gud LOOKING but NOT handsome ENOUGH..

Saturday, December 10, 2011

..:: mEmOri aKhiR sEmEsTer cS5B ! ::..

Tarikh    : 8-9 November 2011
Tempat  : Sweet Beach Resort, Tok Bali, Bachok, Kelantan
Peserta  : Kelas cs5B (Budak Statistic Yang Kiut Miutz)




Salam korang semua !

Terlebih dahulu saya ingin mengucapkan JUTAAN terima kasih kepada SEMUA kawan-kawan BUDAK STATISTIC YANG KIUT MIUTZ ! Korang memang SEMPOI habis ! Seriously saya  enjoy gila dengan SEMUA aktiviti yang dijalankan...bak kata boboi..TERBAIKKKKKK !

Rasa macam tak sangka pulak aktiviti kali ini dapat dijalankan dengan jayanya walaupun sebelum ini ada serba sedikit KEKANGAN yang harus ditempuhi..Terima kasih banyak-banyak kepada orang KUAT dalam aktiviti ini iaitu En Mohd Mughni B Masmastur dan En Mohamed Radzi B Abd Aziz yang bertungkus lumus untuk memberikan yang terbaik untuk kami semua..Tanpa idea anda mungkin kenangan yang INDAH ini tidak dapat dilakukan..syabas kepada mereka berdua ! (:

Err macam kelakar pulak bila blog aku saya nih menjadi sangat femes formal dengan menggunakan kata-kata yang sangat PUITIS..jarang sekali aku saya nak PUJI seseorang dalam blog yang agak menawan dan hensem ini..(:
..Oleh yang demikian bersyukurlah apabila nama anda terpampang di dalam blog OREN ini ! (: #perasankejab!

Ok lah..malas nak taip panjang-panjang lagi..Saya cuma nak ulas serba sedikit tentang aktiviti yang dijalankan selama kita berkampung di Sweet Beach Resort..Err ini dari pandangan mata saya sorang..tak tahulah pada pandangan korang macam mana..(:

Ok lah..saya setat dulu dengan anugerah-anugerah yang saya ingin bagi kat budak statistic yang kiut miutz ini..harap korang terima dengan seadanya ya !Err..saya judge dari pandangan pada malam dinner jer..(:


Anugerah Budak Paling Popular :


NOOR AZIANI BT HARUN


Anugerah Budak Paling Sporting Gile :


MUHAMAD WAFI AZRUL B SUATI



SYAZWANI BT SHAMSUDDIN



Anugerah Budak Tangkap Leleh :


NUR HUDA NABIHAN BT SHAHRI




KAMA FIRDAUS BT SUBAHI




WAN NURUL AIMAN BT WAN MUSTOPHA


Err itu je kot anugerah yang aku saya dapat hasilkan..tak tahu nak letak anugerah ape untuk dinobatkan..apa-apa pun ucapan TAHNIAH kepada para-para pemenang sebab berjaya menambat hati saya untuk gelak terbahak-bahak sampai nak tercabut jantung dan rasa macam nak nangis laju-laju dalam ucapan yang korang sampaikan..happy gila ok malam tuh..rasa macam nak ulang balik je masa tuh dan nikmati setiap detik ! #rindusaatitu


Err ekceli nak upload gambar banyak-banyak untuk tatapan korang semua..tapi internet connection lembab gila pulak ):  ..boleh kata nak upload satu gambar pun ambik masa berjam-jam..oleh yang demikian dengan sifat yang tak mampu nak menunggu dengan lebih lama lagi, saya pun tekan cancel untuk upload gambar tersebut..sori sangat-sangat..nanti kalau connection dah ok baru saya upload gambar u ol dengan kadar yang banyak ya ! (:



kbai !

p/s : jangan bersedih ya bila gambar u ol takde dalam blog OREN nih..nanti saya upload gambar korang semua tanpa tertinggal sorang pun bila connection dah ok.. (:



2 cOmM3nT!!:

Anonymous said...

aku mesti rindu kat ko gak nanti....addeh....rindu nak lawan badminton ngan ko......huu....

Hidayati Aziz said...

ko menang anugerah pe lak weh? hahaha.. anugerah budak paling belagak xde ke????
ko mesti boleh menang dowh! hahahahaha

Related Posts with Thumbnails