---> TeNTaNG beLiAu!! <---

My photo
Shah Alam, Selangor Darul Ehsan, Malaysia
I'm NOT a PERFECT person.. ..bit SENSITIVE but NOT too MUCH.. gud LOOKING but NOT handsome ENOUGH..

Friday, April 4, 2014

::KERINDUAN JEJARI INI SUDAH MELUKUT DI TEPI GANTANG::


FIRST ENTRY untuk tahun 2014! perghhh punyalah lama aku dah update blog nih..memang dah tak ingat langsung selepas banyaknya penambahan laman sosial pada era ini  sehinggakan aku sudah melupakan blog yang meletop nih! Omaigoddd! 

Haaa! banyak kan media sosial sekarang ni! ingat aku tipu ker??

Mesti korang ternanti-nantikan kemunculan ulasan aku yang sangat poyo nih kan..haha..teringat dulu ketika aku mula menceburi dalam bidang model blogger nih..memang ketika itu rasanya macam hari-hari aku nak update tentang diri aku yang tak tumpah seperti tom cruise eron ajis nih! haha..


ehh eron ajis kahh?? haha..
*style gile rambut camnih kannn..aku nak buat design camni..tapi boleh pulak mamat gunting rambut tuh pergi tibai rambut aku jadi cam rambut MR.Bean pulak! Grrrr..~ ~! sighh.~


TAPI itu kisah aku masa 7 TAHUN lepas..rasa sekejab jer masa berlalu..sedar-sedar sekarang ni dah ada bini  anak buah 14 orang! haihh suburnyalah keluarga aku nih rupanya..haha..


OKK boss aku dah panggil untuk pergi meeting pulak..baru nak buat entry panjang-panjang tapi tak berkesempatan lagi pulakkk..haihhh! 

*mood rindu zaman belajar dulu-dulu
-rindu life kat UiTM Seri Iskandar kat kolej Damar
-rindu life kat UiTM Kota Bharu..rindu biawak kat teratak bonda. 


0 cOmM3nT!!:

Related Posts with Thumbnails