---> TeNTaNG beLiAu!! <---

My photo
Shah Alam, Selangor Darul Ehsan, Malaysia
I'm NOT a PERFECT person.. ..bit SENSITIVE but NOT too MUCH.. gud LOOKING but NOT handsome ENOUGH..

Saturday, April 9, 2011

..:: hAri kAyUh mEnGayUh ::..

perghhh !
lama gila aku rasa tak kayuh mengayuh basikal nih !
tak silap aku last aku kayuh mengayuh nih time aku form 5 dulu..
6 tahun ok aku dah tinggalkan dunia modelling basikal nih..
lepas PH.D SPM je teros aku melupakan basikal aku itu dengan sengaja..
sebab aku dah bertukar ke pulas-memulas kapal terbang motor pulak..
biasalah budak baru nak up kan..
apa barang naik basikal nih !
takde standard ok nak kayuh-kayuh nih..
even nak pergi kedai depan rumah je sanggup buat-buat tak nampak basikal aku yang lama tersadai di sudut pintu keluar itu..
nak jugak belagak naik motor !
tak boleh blah kan..
bajet gedik standard gila !

setelah 6 tahun aku tak kayuh-kayuh nih tiba-tiba aku mendapat seru untuk join event under UiTM Kelantan nih pulak..
dengan tema beliau..
1 UiTM 1 Malaysia 1 statistics 1 kelas !
gila seronok beb !
seriously aku tak pernah berbasikal dengan jarak yang jauh..
lepas tuh ada polis yang guide pulak tuh sepanjang perjalanan !
perghhh rasa lain lah senang citer !
rasa penat tuh tiba-tiba hilang bila konvoi basikal ramai-ramai..

dah lah malas aku nak bercerita pasal pengalaman aku tuh..
sekarang nih aku nak korang tatap pulak segala kenangan yang telah selamat aku potretkan kat dalam kamera DSLR murah aku nih..

Okey !
bersedia semua pasang mata-mata !
.
..
...
....
......
.......
..........
.............

tadaaaa !


rupa basikal yang kami kayuh mengayuh..



 bergambar dulu sebelum setat kayuh mengayuh !

muka-muka peserta kayuh mengayuh yang agak ensem lah jugak !


peserta-peserta wanita yang cuba untuk berkayuh jugak !

peserta yang paling hot di UiTM kelantan !

sebelum memulakan aktiviti kayuh mengayuh !
    kat check point pertama !
     

aktiviti kayuh mengayuh sedang berjalan..


siapa yang suka saya sila buat tangan macam saya !


ah tak kira ! aku nak menang jugak kali nih !

sila cover skit ya aircond you all tuh !

muka-muka cuba cover penat time lepas kayuh !

cantik jugak muka ai nih kan bila pakai bedak nih ! hehe..

ah tak kira ! aku nak jugak putih macam dia !

bersama burfday boy 'wong sogeh !'

gambar beramai-ramai !

sebelum balik kitorang bergambar kejab !


DONE !

3 cOmM3nT!!:

Anonymous said...

satu je gambar aku???
xnak mskkan gmbr ko lam blog ak t....hua3....

mohd.fareez.-a.k.a-.faryz.xson said...

at least ada gak muka kau kan..
hee..~

Anonymous said...

kedekut...ceh...

Related Posts with Thumbnails