---> TeNTaNG beLiAu!! <---

My photo
Shah Alam, Selangor Darul Ehsan, Malaysia
I'm NOT a PERFECT person.. ..bit SENSITIVE but NOT too MUCH.. gud LOOKING but NOT handsome ENOUGH..

Thursday, April 7, 2011

..:: eH kEmAnA dUiT aKu tErsOrOk ! ::..

..pelik betul aku dengan duit aku nih..
..baru jer masuk bulan 4 tetiba dia tersorok-sorokkan diri pulak !

..duit oh duit !
..datanglah balik..
..kenapa suka sangat hilang nih..
..dah tak pasal-pasal aku nak kena on diet..
..nak kena start belajar mencuri berjimat untuk hidup..
 ..terpaksa membiasakan mulut untuk kunyah mee spaghetti maggi !
..arghhh !
..tak nak tak suka tak suka !
..nak makan ayam KFC hari-hari ..

..dah lah hujung-hujung bulan nih banyak kena pakai duit..
..nak kena bayar macam-macam lah senang citer..
..tapi nak bayar pakai apa ?
..kalaulah boleh bayar pakai bulu daun kan senang..
..haishh..

..menyesal pulak aku tak berjimat dari awal..
..time ada banyak duit sebok nak beli macam-macam..
..nak beli teddy bear baju lah..beli itu lah..beli ini lah..
..sekarang nih nak beli topap makanan pun nak kena berkira..
..terpaksa makan kat kedai-kedai yang standard murah..
..biar tak sedap asalkan kenyang !
..haishh..
..kenapalah aku nih dikurniakan sikap pemurah boros yang amat tinggi..

noktah !

4 cOmM3nT!!:

Anonymous said...

ai....tauke kek batik xkan xde duit kot......
p/s : saje je nak sakitkan hati ko...hii...

mui said...

hahaa...awak nk pnjam duit tk??
sya ad duit lebih..sya simpan cz ari2 tk mkn mlm..uiss.demi kawan k

mohd.fareez.-a.k.a-.faryz.xson said...

nadia : dah miskin balik weh..xuntung mane ar buat kek batik nih..haishh...~

muni : nk ke awk bg pnjam kat sy?? takut perut awk menderita pulak nt cz kes sy lambat bayar..huhuhu..~

Anonymous said...

lain kali jual awal2 sem....
xpon sem dpn try jual benda lain lak....dadah ke....ahaha....

Related Posts with Thumbnails