---> TeNTaNG beLiAu!! <---

My photo
Shah Alam, Selangor Darul Ehsan, Malaysia
I'm NOT a PERFECT person.. ..bit SENSITIVE but NOT too MUCH.. gud LOOKING but NOT handsome ENOUGH..

Monday, November 7, 2011

:: tErKuNtAnG-kAnTiNg kEjAb ! ::

haa tu lah faryz..
dulu tak nak setelkan cepat-cepat..
suka sangat buat-buat tak tahu..
suka sangat cakap 'ahh esok-esok jer lah aku setelakan ! '
tengok sekarang nih..
apa pun belum buat..
baru sekarang nak tanya orang lain apa yang perlu buat..
apa yang perlu hantar..
sekarang nih ambik kau faryz..

PADAN MUKA KAU !

Sila jangan amalkan aksi ini ya ! Sebab boleh mendatangkan lebam kat biji mata  anda.. (=

adehh..
malunya aku kena sound dengan diri aku sendiri nih..
tetibe terasa maruah diri telah tergadai seketika..
hahaha perlukah ?

korang dah dapat tangkap apa yang aku nak cakap kali nih ?
entry kali nih aku nak cakap pasal persiapan aku untuk menjalani latihan industri atau lebih sinonimnya kita panggil praktikal..
korang nak tahu..
sekarang nih baru aku nak siapkan resume..
itu pun gambar tak tangkap lagi..
cover letter pun tak tahu lagi nak buat macam mana..
yang paling bangang gile sekali is aku boleh TAK BAWAK balik salinan benda-benda yang aku perlu submit kat company nanti..
so sekarang nih aku tak tahu dokumen apa jer yang nak kena submit..
yang aku tahu resume dengan cover letter jer..
yang lain sumpah aku tak tahu..
arghhh tetibe nak rasa tension kejab !
rasa macam nak tarik-tarik jer rambut kat kepala jiran aku tuh!
arghhh tension ! tension !

ok hormon aku dah kembali normal setelah melihat korang gelakkan aku.. (=
terima kasih kepada pembaca kat luar sana yang suka sangat gelakkan aku..
aku sangat hargai gelakkan korang itu !
heee tiba-tiba macam sinis kan... (=

dah lah..
aku nak pergi setelkan semua dokumen aku sekarang nih..
nak perah otak kejab nak buat ayat untuk cover letter aku nanti..
doakanlah aku dapat setelkan dengan cepat ya !
semoga tempat yang aku nak apply nih akan diterima dengan hati yang girang! 
(=

kbai !

0 cOmM3nT!!:

Related Posts with Thumbnails