---> TeNTaNG beLiAu!! <---

My photo
Shah Alam, Selangor Darul Ehsan, Malaysia
I'm NOT a PERFECT person.. ..bit SENSITIVE but NOT too MUCH.. gud LOOKING but NOT handsome ENOUGH..

Saturday, May 26, 2012

..:: pRaKtiKaL.mAniS.sEjArAh ::..


Bertemu kembali saya dengan belog yang suam-suam kuku kambing..memang dah berkurun tak update pasal kehidupan saya di sini..al-maklum lah sebagai jawatan pegawai PENCACAI kanan KTMB nih memang susah rasanya nak jenguk dunia belog yang ala-ala macam artis nih..hee..

Bersama Kil 

Entry kali nih saya cuma nak share dengan korang segala sejarah yang telah saya ukirkan bersama selama saya jadi artis gelemer student praktikal kat Keretapi Tanah Melayu (KTMB) KL Sentral..

Bersama Band Klangit at Karangkraf Shah Alam

Ekceli saya bukanlah salah satu budak yang gemar untuk bangun pagi-pagi dan berebut-rebut dengan endon orang awam untuk masuk train untuk pergi kerja. Oh memang malas rasanya bila kena tempuhi setiap hari..kalau dah ramai orang tuh mesti ada bau yang macam-macam sampaikan saya terpaksa tahan nafas untuk elakkan bau kentut  badan mereka yang sangat busuk WANGI itu..ekceli saya memang sensitif  dengan bau-bau yang kurang menyenangkan..sebab itu saya cuba sembuh secawan perfume kat badan saya supaya orang kat sekeliling aku akan rasa selesa dengan saya..heee.. (:

Ok berbalik kepada tajuk entry yang cun melecun di atas..sebab saya menjadi semangat untuk pergi kerja adalah kerana suasana di tempat kerja yang sangat seronok..sebab apa seronok?? sebab ada budak praktikal lain yang bersifat sangat sempoi dan spoting habis..


krew-krew jaga khemah (:

banyak benda yang kitorang lakukan bersama semasa berkhidmat kat situ..antaranya gulung calendar yang sangat susah itu..lepas tuh isi goodies bag untuk setiap event..kerja kemas stor adalah kerja yang paling berat kitorang lakukan..al-maklum ar kitorang nih memang amik kelulusan pencacai sedunia..sebab itu semua kerja yang tidak berkaitan dengan kitorang pun kena handle jugak..huhu..tidak ketiggalan juga adalah menjaga khemah booth..

komuter 4u..

time jage khemah kat KLCC
oh memang best bila berdepan dengan visitor yang banyak karenah..rasa macam nak smack down dorang jer bila banyak sangat benda yang nak dipersoalkan..huh ! eh terEMO pulak..hee..

eh tetibe rasa malas pulak nak taip panjang-panjang tentang segala aktiviti yang dijalankan semasa saya berpraktikal..ok saya cuma layangkan beberapa keping gambar untuk tatapan u ol semua ya..dengan gambar itu dapatlah korang describe sendiri keseronokan saya bekerja dengan student praktikal yang lain..heee..selamat bercuci mata ya ! (:

Time nak pergi shooting video KTM..

bersama etlit berbasikal kampung sedunia.. (:

hadiah farewell (:



itu saja aktiviti yang kitorang lakukan bersama..sangat manis setiap detik kitorang bersama..tinggal lagi bebarapa hari lagi saya akan meninggalkan dunia KTMB..sedeh.. )':

kbai !

1 cOmM3nT!!:

Anonymous said...

tahniah dah habis praktikal fareez...!! baca yang aku plak....lagi panjang dari ko....wakakaka...

Related Posts with Thumbnails