---> TeNTaNG beLiAu!! <---

My photo
Shah Alam, Selangor Darul Ehsan, Malaysia
I'm NOT a PERFECT person.. ..bit SENSITIVE but NOT too MUCH.. gud LOOKING but NOT handsome ENOUGH..

Wednesday, December 23, 2009

~:: SENTIASA MENGHITUNG HARI ::~

+ hmm nampaknye lagi bape hari lagi aku nak meninggalkan kg halamanku lg..
+ setiap detik dan saat aku bersama kluarga tersayang amat aku hargainye..
+ kenapa r masa ni berjalan dengan cepat..
+ dan kenapa r kita x boleh nak mengundurkan masa..
+ baru skg nih aku tau betapa pentingnya masa..
+ btul r kata mereka..
+ MASA ITU EMAS..
+ persiapan lak bwat masa skg nih masih x dilakukan lagi..
+ benda2 mcm nih r yg selalu aku malas nk buat..
+ photostat ic,surat beranak,pendapatan....wah! banyaknye!!
+ malas2!!
+ yg aku paling xsuke skali kena jumpa ketua kmpung!
+ malas btul r nk pegi umah beliau cz nk bwat pengesahan!!
+ kenapa r bukan bapak aku sendiri jd ketua kampung??
+ klu x senang idop aku..
+ nanti byk btul soalan2 yg dia nk tanye..
+ anak sape r..blaja kt mane..kenapa xpernah nmpk..
+ hmm mcm mane r nk tepis segala pertanyaan beliau..
+ xjawab nt kang xnak bwat pengesahan lak..
+ tapi dgn berbekalkan muke yg tampan ala2 persis tom cruise ni terpaksa gk aku berkorban utk mintak pengesahan..
+hmm nk bwat cmne kan..hehe..
+ hah!
+ lg 1 yg aku paling malas nk bwat adalah medical check up!!
+ malunye nk tayang air kencing aku!!
+ al mklum r ngn kalernye yg amat sedap mata memandang..hehe..
+ tapi aku suka x-ray! besh2!!
+ hmm ape lg erk nk citer..
+ berbalik kepada motif of da story..
+ hari oh hari..
+ kenapa r engkau tak ada 10 hari kew..20 hari kew dalam seminggu..
+ isk2!! ape r yg aku merepek ni kn..
+ tapi ape2 pn memang skg ni aku menghitung hari..
+ sedeynye r nk tinggalkan org2 kesayangn aku..
+ dah r nt susah nk balik..
+ balik bile cuti pjg jew r aku nt..
+ kepada yg berkenaan jgn rindu2 saya taw!hehe..
+ k r nak g tido ni..

+ bye hari INI..
+ hye hari ESOK!!

4 cOmM3nT!!:

Aienz said...

hahaha persis tom cruise ye en.fareez... hahahhaha....

sakit perut aku gelak...~~~

--------------> mohd.fareez.bin.mohamed.ekson <----------------- said...

begitulah kate2 org jeles terhadap kekacakan aku..

hahahahahahahahah...!!!

miss leya said...

hoho..aku sndri tertanye2 gak..napela bapak aku bukan guru besar..sng je mintak pengesahan...ahha...

Anonymous said...

ala..minx je kat aku..aku kan sume jenis cop ader..cop duit pun ader..

Related Posts with Thumbnails