---> TeNTaNG beLiAu!! <---

My photo
Shah Alam, Selangor Darul Ehsan, Malaysia
I'm NOT a PERFECT person.. ..bit SENSITIVE but NOT too MUCH.. gud LOOKING but NOT handsome ENOUGH..

Tuesday, July 27, 2010

..::bErcEriTa pAsAL nEgEri pEnYu...!! ::..

..susah gile aku nak hupdatekan blog aku ni sekarang..
..al maklum ar sejak dok cerok2 hutan nih dah payah nak cari line celcom broadband..
..tapi nasib baik jumpa jugak line tuh..!!
..tapi itu pun kejab2 putus...!!
..haishh tension betol ar...!!
..eh terlupa pulak..!!
..ekceli aku bukan nak cerita pasal line berok aku yang lembab tu ok..!!

..kali ni aku nak bercerita dengan korang semua pasal percutian aku..
..cube korang teka aku cuti kat mane..???
..hahahahahhahahah...
..mesti korang tak tahu kan negeri penyu kat mane..kan kan..??
..aku bercuti kat negeri terengganu beb...!!
..perghhhh....!!
..gila seronok beb...!!
..lagi2 ar aku ni memang batak gile dengan suasana pantai nih...!!
..memang aku rase seronok gile ar beb..!!

..aku pergi 2 kereta..
..3 laki 3 pompuan...
..antaranya yang pergi adalah aku, mui, seme, jayen, wawa ngn wani..
..nak ajak budak2 lain tapi dorang bizi dengan hal2 mereka...
..so kami berenam jew ar yang sanggup pergi negeri penyu tuh..!!

..antara tempat2 yang aku pergi adalah..
..firstly kitorang pergi taman tamadun islam..
..kat situ ar terletaknye masjid kristal...


..memang lawa masjid tuh beb..!!
..bangga pulak aku dapat jejak jugak kat situ..
..pastu kitorang masuk taman monumen..


..kat situ ade banyak replika masjid2 santero dunia beb...!!
..dah ar replika masjid dorang cam real jew..!!
..kalau tengok memang macam seketol ar dengan masjid asal...!!
..aku ni pon ape lagi..
..banyak dah aku rase muke aku ditangkap dikawasan replika2 masjid tuh...!!
..hahahahahah terima kasih penangkap gambar saya....!!


..sayang awak kepit2....!!
..heheheheheheh..~

..pastu malam tuh kitorang pergi masjid terapung..
..mesti korang tak pernah jejak lagi kan kan.??
..best ar weh bile dapat tengok pemandangan luar macam kita ni kat pulau..
..tapi ape yang berlaku tidak semestinya akan manis jew kan...
..pada malam tuh gak kereta kawan aku ade terkena musibah sedikit..
..cube korang teka kereta tuh kenapa..??
..hahahhahah mesti korang tak tahu jugak kan..
..tayar kereta kawan aku termasuk longkang beb...!!
..abis spot rim skru 5 beliau patah sebelah....!!
..hehehehe tapi ape2 pun itu semua dah jadi kenangan..

..pastu esoknye pulak kitorang pergi mandi pantai..
..perghh...!!!
..pantainye bersih beb...!!
..jernih gile air dia..!!


..yang seronoknye kat pantai kitorang mandi tuh dekat dengan tempat pelakon shooting drama..!!


..so kitorang nih terserempak ar jugak dengan pelakon elly mazlien, fezrol khan..
..bese ar jadi batak sikit bile jumpe orang2 femes depan mate nih..!!
..tapi kitorang tak sempat ar nak bergambar dengan mereka..
..coz mereka bizi dengan shooting mereka..

..pastu banyak lagi ar tempat2 yang kitorang dah jejaki...

..thanx kepada pemandu pelancong kitorang iaitu zaid dan syawal kerana sudi untuk lepak dengan kitorang..
..kalau korang takde memang kitorang tak jalan2 sangat ar area2 negeri penyu tuh..!!

..hmm itu jew ar yang mampu aku ceritakan kali nih..
..tapi aku harap2 percutian aku ke pulau perhentian tuh akan menjadi kenyataan jugak...!!
..huhuhuhuhuhuhuhuhu...~



1 cOmM3nT!!:

Anonymous said...

blah ar weh tak ajak aq!!
huhu

Related Posts with Thumbnails