---> TeNTaNG beLiAu!! <---

My photo
Shah Alam, Selangor Darul Ehsan, Malaysia
I'm NOT a PERFECT person.. ..bit SENSITIVE but NOT too MUCH.. gud LOOKING but NOT handsome ENOUGH..

Wednesday, October 20, 2010

..:: eH bArU nAk sTArT kEr..?? ::..

..yaahhoooooo....!!
..jom ramai2 kita cakap yahoo sekarang...!!


..akhirnya aku dapat jugak kembali senyum....
..macam biasa ar senyum ala2 akak ning baizura tuh ek..
..pastikan saiz mulut tuh besar ok..!!

..haa..??
..ape yang buat aku kembali senyum nih..??
..sabar ek..
..ni memang aku nak cerita dengan korang ar nih..
..ekceli aku kan...
..ishh malu lak nak cerita kat u ol semua..
..hmm...
..ok aku cakap..
..tapi promis...!!
..jangan bagitau kat orang lain taw taw...!!
..janji..??

..err ekceli kan..
..aku nak bagitau yang..

AKU DAH SETAT STUDY WEEK....!!
(err ekceli study week aku dah start 5hari lepas ok..)

..fuhh..!!
..lega gila beb...!!
..hilang semua tensen2 aku sebelum nih..
..mane taknye..
..first time ok aku kat sini time orang lain sedang asyik terkangkang tido aku pulak sedang terkepit-kepit jalan nak pegi claz time study week..!!
..time2 tuh lah ade test la..
..kelas ganti ar bagai..
..yang tabole blahnye adalah aku kena bersengkang mata lagi untuk siapkan assignment dan study untuk jawab test ok..!!

..abis terjojol mata aku yang ala2 brad pitt nih..!!
..dah tak jadi sehensem beliau lagi..!!
..huh...!!~

..dah malas ar nak citer pasal study WEAK nih..!!
..raso macam lomah joh eden dongar...
..err betul tak aku kecek nogoghi nih..??
..heee..~

..lagi 4 hari exam besar aku nak start nih..


..tapi rasa macam lemah lagi nak study..
..maybe esok2 kot baru nak bukak buku..
..sekarang nih aku nak tido puas2 dulu..!!
..nak hensemkan balik muke aku yang dah banyak senget2 nih..
..hee..~

..k ar..
..good luck to u ol semua yang nak amik exam gak cam aku nih..


..especially budak2 batch aku..
..CSB3CB ngan CSB3CC...!!
..semoga korang mendapat keputusan yang terbaik nanti..!!


..done..~

psstt : err cam biasa ar aku nak mintak maaf kat sape2 yang kenal aku nih ek..halalkan segala kebencian dan kemarahan korang kat aku nih..aku sedar kadang2 mulut aku nih laser jugak..doa2kan ar aku berjaya jugak ek...!!hee..~



0 cOmM3nT!!:

Related Posts with Thumbnails