---> TeNTaNG beLiAu!! <---

My photo
Shah Alam, Selangor Darul Ehsan, Malaysia
I'm NOT a PERFECT person.. ..bit SENSITIVE but NOT too MUCH.. gud LOOKING but NOT handsome ENOUGH..

Tuesday, October 5, 2010

..:: fAmiLY dAy cOmObiStA LaGi ..::

..alamak lambat pulak aku nak cerita pasal nih..
..ekceli dah lame aku nak tulis pasal nih tapi takde masa pulak..
..biasa ar last2 nak minggu final exam nih banyak pulak assignment dengan presentation nak kena buat..
..dah ar assignment2 yang sebelum nih aku tak setelkan lagi..
..tibe2 lecturer aku jadi sangat pemurah sampai nak bagi banyak2 pulak..
..terima kasih lecturer..!!
..hiashh..~

..kita kembali kepada topik sebenar..
..entry kali nih aku nak buat se simple boleh..
..malas nak tulis banyak2..
..aku nak korang belai2 mata korang untuk tatap gambar jer..
..ape yang korang perlukan adalah sekilo mata yang bulat dan cube cari gambar aku..
..itu jer..!!
..senang kan..??
..hahahahhahah perlu ker..??

..okey..
..sila pasang mata anda sekarang..!!

eh tersenget2 pulak gambar nih kan..
saje nak buat korang mereng seketika..

bergambar dulu..!!time nih baru sampai kat Uitm Machang..

..sebelum main explorace..
..tema baju kitorang oren menyerlah time tuh..
..kitorang di bagi makan karipap dengan donut seketol je ok..!!


budak2 batch aku..mereka memang suke bergambar..
..bukan aku ok yang suke bergambar..!!

kan aku dah cakap..mereka suke berposing disetiap tempat..hee..~
time nih baru lepas main explorace..aku MENANG ok..!!
err tempat ke-3 pon dikira menang jugak kan kan..??hee..~

err sori tetibe aku ter edit muke korang jadi gelap lak..
hee...~

baru lepas makan..kenyang gile beb...!!

done...~

psst : banyak lagi gambar yang aku nak tunjuk kat korang tapi disebabkan line celcom broadband kat umah aku yang ala2 setenggan 4 tingkat nih tak berapa nak clear pulak..sorry..~

2 cOmM3nT!!:

Anonymous said...

ceh.....bkn lie celcom msalah...tp umah korg tu dlm hutan....ats bukit....hahahahhaa....
nati ak nk gmbr fmily day.....bwk mlm ni.....

mohd.fareez.-a.k.a-.faryz.xson said...

hahahahahha...~
baru ade privasi dok dalam utan dowh..
weh aku xde pndrive nk bg..
ko amik sendiri ar ek kat umah aku nih..
hee..~

Related Posts with Thumbnails