---> TeNTaNG beLiAu!! <---

My photo
Shah Alam, Selangor Darul Ehsan, Malaysia
I'm NOT a PERFECT person.. ..bit SENSITIVE but NOT too MUCH.. gud LOOKING but NOT handsome ENOUGH..

Monday, November 15, 2010

..:: hYe HyE bYe ByE ::..

Time : sedang tunggu jayen ambik aku coz nak balik selangor..
Jam : 10.30 a.m
Tarikh : 15/11/2010
Alatan : PC mui coz laptop aku dah selamat bungkus..!

..
..walawehh...!!
..sumpah aku rase kejab gile masa berjalan...
..aku rase macam semalam jer aku sampai KB dan jejak banglo teratak bonda nih..
..tup tup tup...!!
..eh dah habis sem ker..??
..cepat gile ok....!!

..banyak gile kot kenangan aku telah dilakukan ketika sem 3 nih..
..yang paling tabole nak lupa adalah aku dah bergiat aktif bersukan ok..!!
..dapat jugak aku pakse air peluh aku keluar..
kalau tak memang malas kot peluh nih nak keluar..
..dan yang paling penting sekali adalah..
..dapat jugak aku turunkan berat badan aku yang bulat nih..!!
..hahahahahha..~

..tapi sayu sikit ar bila dah habis sem nih..
..ye ar senior2 aku yang boleh dikatakan rapat dah nak meninggalkan KB nih..
..dah tak dapat nak main2 baling tepong, calit krim kek dekat muka dorang, main kejar2, main badminton dan smash mereka dan banyak lagi ar..
..hope korang tak sombong untuk lepak dengan aku lagi ar ek yang sememangnya bosan bila berbicara dengan aku nih..
..babai korang semua...!!


..heee...~

..ok..!!

..ekceli aku malas nak taip panjang2 entry kali nih..
..pesanan aku kepada kawan2 aku..
..selamat ber holiday korang semua...!!
..kepada mereka yang duduk di KB nih silalah buat pemantauan terhadap teratak bonda nih..
..jage segala keselamatan rumah banglo kami ek..
..kerjasama anda amat kami hargai ok..


..bye bye KB mall..!!


..2 bulan lagi aku datang jenguk ko balik ek..

..dan hye hye JUSCO klang..!!


..kejab lagi aku datang tempat ko dan sila bagi aku kerja ok..!!
..aku nak keje jugak..!!

done...!!
..

psstt : jayen...!! dimana kau berada sekarang ini..!! sudah pukul 11 ok skang ni..sila cepat ambik aku kat umah sewa aku nih..mereka semua sudah selamat meninggalkan aku sorang2 kat sini..dah terkontang kanting aku dibuatnye..hee..~

2 cOmM3nT!!:

miss leya said...

semoga selamat sampai encik modelku. hehehe.. see ya next sem..

mohd.fareez.-a.k.a-.budak.belagak said...

thanx cik foto..!!

Related Posts with Thumbnails