---> TeNTaNG beLiAu!! <---

My photo
Shah Alam, Selangor Darul Ehsan, Malaysia
I'm NOT a PERFECT person.. ..bit SENSITIVE but NOT too MUCH.. gud LOOKING but NOT handsome ENOUGH..

Wednesday, November 17, 2010

..:: pLiz pLiz pLiz ::..

Lokasi : McD Klang
Masa : Malam Raya Haji
....
..waaaaa....!!
..nak online kat rumah lame lame macam dulu...!!
..sangat sedih ok sekarang nih hidup aku dah makin bosan..
..selalunya berokbend aku ar peneman aku kalau aku bosan..
..sekarang nih dia dah tinggalkan aku...!!

..ni semua kes streamyx...!!
..pasal dia aku teros abaikan beliau..
..lupe jage kebajikan beliau..
..lupe tukar lampin beliau..
..sori ek berokbend...



..tapi aku perlukan beliau sangat sekarang...!!
..tolong ar datang balik kat aku..
..aku promise tak lupekan beliau lagi..
..meh2 sini datang kat papa..
..jangan nak majuk2 lagi ek..
..hehehehe.~

..tapi aku takde duit nak tebus beliau..
..dah bermacam macam cara aku nak tebus beliau..
..tapi semuanya gagal......!!
..huh..~

..err ade sape2 nak tawarkan diri tak untuk tebus beliau..??
..pliz pliz pliz...
..kesian kat beliau..
..aku tau beliau pun sangat merindui aku..!!
..heee..~

..arghhhh....!!
..tak kan hari2 kalau nak online kena pergi McD...??
..nak beli air kat sane pon dah tak mampu..
..sadis gila ok..!!
..cube korang bayangkan...
..pergi kat tempat tuh pastu beli aiskrim seketol jer yang harganye macam beli kuih dapat 3 tuh...!!


..pastu dok situ mengalahkan orang makan dinner plate..!!
..perghh tabole belah kan kan..??

..k ar malas aku nak citer panjang panjang lagi...
..member aku dah ajak balik lak..
..dah bosan mengadap muke aku kot..
..hee..~

..done..!!
...



4 cOmM3nT!!:

Anonymous said...

kecohh lah lu beb!
pegi bayar sendirilah!!
haha..

miss leya said...

mmg sadis gle fareez. ko plak tebalik ngn ak. umah ak ade stimix. tp umah sewa xde. so ak mmg perlukan bodben sgt2. dats y aku xpenah lupakan bodben ak..hehe

mohd.fareez.-a.k.a-.budak.belagak said...

anonymous : ala beb..tolong ar byrkan..tolong taw...hee..~

liya : eeeeeeeee bestnye kat umah ade stimix..sgt jeles ok..!!hee..~

Anonymous said...

jadi macam aku...xyah pakai ape ape..
pakai ipad sudah...
senang citer

Related Posts with Thumbnails