---> TeNTaNG beLiAu!! <---

My photo
Shah Alam, Selangor Darul Ehsan, Malaysia
I'm NOT a PERFECT person.. ..bit SENSITIVE but NOT too MUCH.. gud LOOKING but NOT handsome ENOUGH..

Thursday, February 10, 2011

..:: nAK mAkAn aYaM bAnYaK ! ::..

Tarikh : 11/02/2011
Hari : Jumaat
Tempat : Lata Tembakah, Singapore (hee..)
Agenda : Mandi sambil buncitkan perot !


Perghhh..! tak sabar gile rasenya aku nak pergi singapore nih ! nak lawat hutan-hutan yang berterbangan dengan indah..sambil terdengar bunyi-bunyi seperti semut bersiul tatkala di pagi yang sangat indah itu ! Jiwa ini meronta-ronta untuk pergi sambil menyanyikan lagu enjet-enjet semot dengan alunan seperti hantu kak limah sedang menyanyi..hee..~

Cube korang teka aku nak pergi dengan sape ? haa??tak dapat jawab lah tuh ! takpe2 biar aku cerita dengan korang..dengan sape aku nak berkelah kali ini..hmm aku nak berpiknik dengan budak kelas aku beb ! tak silap aku.. nih kali pertama kitorang nak berpiknik bersama..al maklum ar budak-budak kelas aku nih lebih gemarkan buat kerja rumah berbanding honeymoon dengan rakan bersama-sama nih ketika tatkala menjelang hari cuti..

Hmm mungkin dorang semua lebih gemarkan untuk kemas rumah dorang yang bersepah itu kot..hmm tak pon mereka lebih gemar bercucuk tanam tanaman bunga-bunga cinta di halaman rumah mereka itu..ataupun mereka suka buat taik mata kot...hmm tak tahu ar dorang buat ape jer time2 cuti nih...hmm korang buat ape je ar..??hee...~

Hmm abaikan pasal dorang tuh..kali nih aku nak bercerita tentang menu yang ingin dihadapkan untuk aku tatap esok..dengar2 mereka nak pangang ayam yang lazat ! perghh sangat sedap ok !tak sabar rasenya nak makan banyak2 ! hmm aku rase macam kesedapan ikan tuh tak ade kot..al maklum ar ikan nih tak menawan sangat kot depan mate aku yang ala2 ANA RAFALI nih !hahaha perlukah nak sebot pasal kembar aku tuh disini..??teeeettt !

Esok dorang janji nak gerak dalam pukul 8 pagi..mintak2 ar ape yang dorang rancang tuh berjalan dengan lancar..tak nak ar janji melayu sangat..janji pukul 8 tapi gerak pukul 10 !korang tak macam tuh kan kan..??hee...

Semoga perjalanan pergi dan balik kitorang selamat ! korang jangan jeles taw pasal percutian aku kat singapore nih ! hehe..~

stylo kan tempat percutian ni..wee..~


3 cOmM3nT!!:

NURUL NADIAH MAMAT said...

banyak la ko kat singapore.... =P

kinN~ said...

oohh pergi sane ke.. have a nice holiday.ahax! ;p

mohd.fareez.-a.k.a-.faryz.rafali said...

nadia : singapore ok !hahaha..~

kin : thanx ! nt kita jage abe seme baik2 ek ! hahaha..~

Related Posts with Thumbnails