---> TeNTaNG beLiAu!! <---

My photo
Shah Alam, Selangor Darul Ehsan, Malaysia
I'm NOT a PERFECT person.. ..bit SENSITIVE but NOT too MUCH.. gud LOOKING but NOT handsome ENOUGH..

Thursday, February 24, 2011

..:: tAk sAbAr Ok ! ::..

tak sabar aku nak cuti semester..
aku nak kerja pastu nak kumpul gaji banyak2 lepas tu aku nak beli laptop dan kamera dslr !
aku nak jugak walau apa cara sekali pon !
tapi yang penting bagi aku sekarang nih aku nak laptop dulu !
titik !
seriously aku bosan bila aku tak ada beliau disamping aku..
dulu time ada laptop.. aku akan dok depan beliau sambil belai2 dengan penuh kasih dan suci !
tapi sekarang beliau dah jadi arwah !

..tolong ar masa berjalan dengan cepat..
sumpah aku memang dah kempunan nak beli barang tuh !

noktah !

2 cOmM3nT!!:

khailow said...

mana laptop ko g?

mohd.fareez.-a.k.a-.faryz.xson said...

laptop aku dah selamat jd arwah ar beb..
huhuhuhuh...~

Related Posts with Thumbnails