---> TeNTaNG beLiAu!! <---

My photo
Shah Alam, Selangor Darul Ehsan, Malaysia
I'm NOT a PERFECT person.. ..bit SENSITIVE but NOT too MUCH.. gud LOOKING but NOT handsome ENOUGH..

Friday, January 28, 2011

..:: bALiK kAmPunG kEjAb ! ::..

..dengan ini di umumkan cuti seminggu dah setat sekarang..!
..so jom kita enjoy..!
..hohoho balik kampung..!
..rindunya kampung halaman..!
..rindunye belacan kat umah tuh..!




..ceh..!
..macamlah dah lame aku tak balik kan..
..padahal baru 3minggu aku berkampung kat kelantan nih..
..rasenya mak aku pon tak terbayang2kan lagi muke anak beliau yang cute2 nih untuk dirindui..!
..hee..~

..ape aku kesah..
..dah Uitm bagi cuti seminggu..
..takkan tak nak balik pulak kan kan..

..so lets gone kita balik kampung..!



..banyak benda aku nak kena setelkan balik nanti..
..banyak benda yang tertunggak aku nak buat time cuti sem arituh..
..mintak2 ar semuanya dapat setel dengan cepat..!

..doa2kan ar semoga aku selamat sampai pergi dan balik ek..!
..korang pon sila berhati-hati jugak ok..!


..done..!


2 cOmM3nT!!:

NURUL NADIAH MAMAT said...

selamat jalan romeo....ahaha....
moga selamat sampai....

mohd.fareez.-a.k.a-.faryz.rafali said...

thnx nadia..
gud luck 4 ur tournament..!
hee..~

Related Posts with Thumbnails