---> TeNTaNG beLiAu!! <---

My photo
Shah Alam, Selangor Darul Ehsan, Malaysia
I'm NOT a PERFECT person.. ..bit SENSITIVE but NOT too MUCH.. gud LOOKING but NOT handsome ENOUGH..

Friday, August 13, 2010

..:: kOrAnG pOn pErNaH kAn?? ::..

..arghhhh......!!!
..tensionnye tak dapat tido lagi sekarang nih..!!
..ni semua gara2 penangan white coffee kat ridel hotel tadi....!!

..teros nafsu ngantuk aku hilang serta merta..!!
..tapi dah bosan2 nih bley gak aku update blog aku nih..

..kali nih aku bukan nak cerita pasal kedai kopi yang selalu aku minum kopi putih tuh..
..kali nih aku nak bercerita pasal pengalaman aku time mude2 dulu..
..pengalaman yang amat kelakar bagi aku bile di refresh balik..!!

..ala benda nih pon aku rase terjadi kat korang jugak kan kan..??
..eleleh nak cube buat2 lupe pulak..!!
..sudah ar aku dah buat kajian dah pon pasal nih..
..hehehehhehehh..~
..pasal ape nih..??
..korang rase pasal ape..??
..sape nak jawab tolong angkat bulu kaki ek..!!
..haahahahahahaha..~

..pasal..................ting...!!
..minom air paip bile bulan puasa...!!

..korang pernah kan kan..???
..takpe2 aku paham..
..aku akan cube rahsiakan..
..tapi dengan syarat korang jangan bagitau kat orang lain jugak yang aku pernah banyak kali minum air paip itu...!!

..hahahahahhaahaahhahaahahah..~
..memang kelakar ar weh...!!
..time2 bulan puase tuh jugak ar purata aku pergi toilet amat mendadak sekali jikalau nak dibandingkan dengan bulan lain..!!
..mane taknye..
..main dah sampai berpeloh pastu dah tentu ar haus gile...!!
..dan2 jugak time tuh aku akan segera masok ketandas..!!
..dan aku ni ape lagi..
..mule2 buat2 buka zip seluar dan pastikan bunyi pembukaan zip seluar itu kuat..!!
..supaya orang luar bleh dengar dan time tuh jugak aku sedot air paip sepuas2nye..!!
..aku akan cube menegok air 'paipsi' itu sepelahan mungkin ok..!!
..nak telan tuh pon seksa jugak ar coz taknak bagi bunyi..!!
..tapi nikmatnye amat tidak terkate beb...!!
..aku rase time tuh kalah air fresh oren..!!
..perghhh....!!!
..sedap gile...!!
..heheheheeheheheheehe..~

..haa..??kenapa tak minom air masak..??
..oh no no no...!!
..tabole2 coz tempat air masak kat umah aku terletak dilaluan utama..!!
..memang kompem kantoi ponteng puase kalau aku amik air masak tuh..!!
..ni semua gara2 nak duit raye penuh ar nih...!!
..mane taknye perjanjian mak bapak aku..
..sehari puase dapat rm1...!!

..bile puase sebulan pulak dah kompem2 dapat rm30...!!
..sape yang taknak dwit milion camtu kan..!!
..biase ar budak2 amat tertarik dengan duit kan..
..lagi ar time tuh aku suke lawan dwit sape yang paling banyak time raye dengan adik beradik aku...!!
..mesti ar aku nak jadi juara...!!
..hahahahhahahahahah...~
..biar minom air paip asalkan dapat dwit banyak..!!
..hehehehheeheeh...~

..korang tak payah ar nak buat2 baik pulak time mule2 nak belajar puase nih..!!
..aku tau korang pasti takkan terlepas dari minum air paip jugak kan kan..??
..heheheheehehheeh..~

..banyak lagi pengalaman aku mase mude2 dulu kalau time pose nih..
..memang banyak yang kelakar bile aku terkenang balik..
..ape nak tau jugak..??
..tunggu ar edisi tahun depan ek..
..hehehehhehehehhe...~



4 cOmM3nT!!:

Hidayati Aziz said...

hahahahahahahahahahaha...
klaka weh..
aku bkn stakat minum air paip...
kt sekolah dulu..
mane2 mbr yg bwk bekal..
aku ikot mkn skali weh!!!
pastu g kantin beli ais...
konon2 panas..
letak2 r kt muke...last2 masok mulut..hakhakhakhak....

mohd.fareez.-a.k.a-.faryz.xson said...

wakakakakakakakaka..!!
ko punye pengalaman lagi kelakar weh..!!
ceh sampai belia ais semua...!!
aku xde ar samapai nk tipu 2 terang2..!!
hahahahahahahaah...!!

mui said...

bek minum air sirap kt dapur je frezzz
hahahaa
kn ad kordial sirap,tmbh air pastu kcau n minm
pntas dn org pn tk dpt nk kesan..haha
berat2 dak2 ni

mohd.fareez.-a.k.a-.faryz.xson said...

ini cite time aku mude2 dulu...
bukan cite zaman skg nih..
dulu mane ar aku tau nak buat air sirap..
aku reti mnum jew ape yg mak aku buat...~
hehehehehhhe..~

Related Posts with Thumbnails