---> TeNTaNG beLiAu!! <---

My photo
Shah Alam, Selangor Darul Ehsan, Malaysia
I'm NOT a PERFECT person.. ..bit SENSITIVE but NOT too MUCH.. gud LOOKING but NOT handsome ENOUGH..

Friday, August 27, 2010

..:: tEriNgAt TiMe diPLomA dULu..!! ::..

..bohsan gile....!!
..apsal aku tak rase mengantok lagi nih...!!
..nak kate aku minom kopi putih tadi takde pulak..
..minum air coke kat mcD jer pastu minum milo beng..
..tak kan dengan air tersebot nafsu tidor aku pon hilang..??
..haishhh kompius2..!!

..tapi takpe..
..bohsan2 macam nih lah aku suke update blog aku yang tak bape nak glemer nih..
..hmm kali nih aku nak share dengan u ol pasal cerita semalam pulak..
..korang nak tahu semalam aku pergi mane..??
..mesti nak tahu kan kan..??
..semalam aku pergi berbuka puasa dekat wakaf baru...!!
..dekat restoran yang selalu aku melantak ar senang cite..
..kali nih aku makan dengan semua budak kelas aku yang kat kelantan nih..!!
..perghhh...!!
..gile seronok beb...!!
..ye ar mane tak seronoknye..!!
..teringat zaman aku mude2 dulu time diploma..
..dapat makan same2 time berbuke puasa..
..pastu yang paling penting dapat tangkap gambar...!!
..hahaahahhahaahah..~
..of coz lah aku suke bergambar...!!

..opss..!!bukan aku ok...!!
..tapi budak2 kelas aku yang suke bergambar...!!

..hehehehheehe..~

..tapi memang seronok ar bile dapat berkumpul ramai2 nih..
..berbeza gile beb perasaan hepy tuh time kat claz dengan time kat luar claz..!!

..aku pun susah ar nak cite kat u ol semua perasaan tuh camne..
..agak sukar ar untuk diungkapkan..!!

..tapi dalam keseronokan tuh pulak tiba2 ade sometink yang buat spoil pulak..
..cube korang teka ape dia..??
..haa..??
..berebot-rebot makanan sampai tarik2 rambut..??

..sorok2kan ikan siakap 3 rase dalam poket seluar...??
..oh no no no..!!
..even perasaan kebudak2kan kami ni still obvious tapi kitorang takde ar sampai ketahap macam budak2 3 suku tuh...!!

..yang bagi aku spoilnye adalah makanan kedai tersebot..!!
..tibe2 aku rase macam sikit gile aku makan..!!
..bayar dah ar berbilion2 ringgit..!!
..tapi dapat makan macam makan kat kedai bajet rm3.50 pulak..!!
..haishh...!!

..aku bukan nak salahkan orang yang arrange event nih..
..aku cume rase terkilan ar dengan kedai tersebot..
..ape yang kitorang order tibe2 bertukar...!!
..contohnye macam air epal bertukar menjadi air oren..
..telor bistik menjadi halimunan..!!
..tom yam yang aku bangge2kan dulu pulak menjadi sup halia...!!
..aduhh...!!
..sebelum nih aku makan kat situ takde pulak jadi macam nih..!!
..memang berbulu gile ar senang cite...!!
..nak tak nak kitorang telan jer lah ape yang ade kat depan mate tuh..
..lapar punye pasal semua aku sapu...!!

..pasni aku dah malas nak makan kat kedai tuh lagi..
..aku dah pangkah gile2..!!
..err tapi kalau ade orang yang nak belanja tuh aku on jer..
..hehehheheheheheh...~

..tapi nasib semua member2 aku spotink gile..!!
..takde ar nak merungut sangat..
..cume aku sorang jer yang gedik nak kepoh lebih2..!!
..heheheehhehheh..~

..hmm ape kate lepas nih kite plan pergi percutian pulak nak..??
..rase macam teringin jer nak bercuti dengan budak2 kelas aku..

..tapi cop...!!

..aku tak nak arrange taw...!!
..hehehe..
..saje nak bagi cadangan jer..

..pieceeeeee.....~~

4 cOmM3nT!!:

Anonymous said...

fareez....aku setuju kalo kita pg brcuti lak....jom kt p pulau...pulau perhentian....best kot kt sn.......tp kene ko la yg arrange, ko kn artis..ahak2!!

mohd.fareez.-a.k.a-.faryz.xson said...

kan kan..??
best kan pulau perhentian...
dah lame aku ngidam nak pegi sane..!!
tp ade jew masalahnye...!!
haishhh...~
suruh ar org lain beb..
aku sumpah malas nak arrange..
heee..~

Anonymous said...

xpe...bia ak arrange...ak merelakan diri ak tuk arrange bnda ni...korg puas at ke x nati,lantak la...

Anonymous said...

guna font ape kt blog ni ey?? cantikk...

Related Posts with Thumbnails