---> TeNTaNG beLiAu!! <---

My photo
Shah Alam, Selangor Darul Ehsan, Malaysia
I'm NOT a PERFECT person.. ..bit SENSITIVE but NOT too MUCH.. gud LOOKING but NOT handsome ENOUGH..

Monday, August 16, 2010

..:: oWhh riNdUnYeR...!!! ::..

..korang pernah tak rindukan sesuatu..??
..rasa macam nak jer pergi kesitu balik bila dah lame tinggalkan..
..dulu tak nak menghargai lagi..
..sekarang nih baru nak terhegeh-hegeh nak rindu ar bagai..
..haisshhh...~
..rindu ape weh...??
..rindu awek ker...??
..hahahahhahaahahahahaahaahhaahaaahah....~
..memang ar rindu gak kat awek...
..tapi bukan cite pasal rindu awek yang aku nak citer kali nih beb...!!

..kali nih aku nak citer pasal time mude2 aku dulu lagi...
..weh rindu gile zaman aku kanak2 dulu.....!!
..bleh tak aku pergi zaman tuh balik...!!
..lagi2 zaman aku kat bangku sekolah dulu...!!
..banyak benda yang aku rase seronok sangat bile zaman kanak2 nih...!!
..kenapa aku rase zaman kanak2 aku kejab jew...??
..tahu2 jer umur aku dah sebaya bapak budak pulak...!!
..oppssss bukan bapak budak ok...!!
..baru 19 sekarang nih..!!
..baru jer lepas ambik result spm td...!!
..hahahahahaahaha..~

..ingat dulu time2 bulan puasa...
..aku ar anak yang soleh sekali ikut bapak aku pegi terawih...
..err soleh ker..??
..tapi nawaitu pergi masjid tuh pulak korang tak tahu pulak kan..
..kalau korang nak tahu kan ekceli time tuh aku dah siap2 bawak mercon ok untuk main kat masjid..!!
..memang nakal ar aku time mude2 dulu bile ingat balik..
..mane taknye aku main mercon disaat para2 jemaah masjid sedang khusyuk berterawih..!!
..bukan main bunga api ok..!!
..itu mainan budak pompuan jer..!!
..dulu stok mercon aku ade macam2...
..ade mercon naga,gasing,tunder clab dan yang paling penting mercon bom beb..!!

..kompem sape yang tengah sembahyang time tuh asyik dok sumpah seranah kat aku dan kawan2 aku jer..!!
..mane tak nye beb..
..mercon tuh semua dah bunyi2 nye cam haram...!!
..kuat nak mampos...!!
..aku pon sampai tutup telinga...!!
..heheheheheheh..~

..yang tak boleh blahnye aku pernah main meriam jugak beb....!!
..nak buat meriam tuh dah ar payah..
..yang payahnye bukan nak buat meriam tuh..
..tapi nak dapatkan besi meriam tuh...!!
..geng2 aku nih mane berani main pakai buluh..
..ceh dan2 tahu pulak bahaya main meriam buluh nih...!!
..dan sasaran kitorang adalah tiang2 elektrik dan tiang singboard ok..!!
..hahahahahaha memang nakal gile ar beb..!!
..abis tiang singboard kampung aku disapu oleh geng2 aku..!!
..ssyyhhh jangan bagitau JKR taw..
..nanti abis aku kena penjara pulak...heheeehhe...~
..ni kes nak buat meriam sape yang paling kuat ar nih...!!
..tapi memang kelakar ar time2 nak cabot besi2 tuh...!!
..susah gile beb....!!
..heheheheheheheh...~

..pastu pengalaman lagi 1 yang aku tak boleh lupe time bulan pose nih kan...
..aku pernah menyamar jadi hantu ok..!!
..haahhaahahha memang kelakar ar beb..
..abis sirap umah aku...!!
..ni kes nak buat2 kesan darah ar konon..
..pastu kain pelekat sape ntah yang aku rembat untuk tutup muke..!!
..memang nakal ar beb time2 mude2 dulu..

..tapi dah besar nih aku dah tobat ok..!!
..korang jangan ingat aku nih jahat lagi pulak..
..ni cerita zaman aku mude2 dulu jer...
..saje nak share dengan korang...

..hehehehehehheheheehehhe...~



4 cOmM3nT!!:

mohd mughni masmastur said...

hai abg 19thn..
nk knal??
mke cm familliar la
ala2 plakon g2
sweettttttzzzz

mohd.fareez.-a.k.a-.budak.belagak said...

hahahahah...~
aku mude lagi ok..!!
muke pn suci jew lagi..
wakakakakakka..~
sweet....??
aku tgk sour jew muke aku nih...!!
hahahhahhahahahh...~
aku tau muke ko 2 ala2 anuar zain...

Yatie Bebear said...

hmmm...
tp xde kenangan kite main parit same2 pn!!!
tu la ko!!!
sombong lagi!!!!
jom main parit!!!

mohd.fareez.-a.k.a-.budak.belagak said...

dah name pn budak belagak..
kena ar sombong dowh..!!
hahahhahahhaah...~
weh xnk main parit dah..
nt kulit aku yg licin tanpa jerawat nih calar lak..!!
takde jerawat kew...???
hahahhaahhahahahhaahhahahaha....!!!!

Related Posts with Thumbnails