---> TeNTaNG beLiAu!! <---

My photo
Shah Alam, Selangor Darul Ehsan, Malaysia
I'm NOT a PERFECT person.. ..bit SENSITIVE but NOT too MUCH.. gud LOOKING but NOT handsome ENOUGH..

Saturday, September 11, 2010

..:: kAsiHaN mErEkA..!! ::..

..sori ar kat semua member2 aku yang ajak pegi beraya mase raye pertama dan kedua..
..tibe2 raya tahun ni aku lagi bizi daripada yang biase pulak..
..aku ingatkan raye aku hanye duduk di rumah jer..
..hehehheehe...
..sori banyak2 ek..
..takpe2 mungkin raye ketiga aku free kot..
..nanti aku roger korang ok..!!
..kita raye KL same2..!!
..kan ramai member2 kita kat KL tuh takde kampung seperti kita...
..hahhahahahha..~
..ok ar entry kali nih pendek jer coz aku nak keluar sekarang nih..!!
..jab lagi nak balik kampung..!!
..dekat je kampung aku tuh..
..ok ar aku nak siap2 dulu..!!

..caw..!!

.

1 cOmM3nT!!:

miss leya said...

no need banner dear..just tampal banner cik eyka tu je..g blog die..ak da link kan? klik je link tu..heee...

ni contest eyka...bukan ak nyer...

Related Posts with Thumbnails