---> TeNTaNG beLiAu!! <---

My photo
Shah Alam, Selangor Darul Ehsan, Malaysia
I'm NOT a PERFECT person.. ..bit SENSITIVE but NOT too MUCH.. gud LOOKING but NOT handsome ENOUGH..

Saturday, May 7, 2011

..:: bYe KeLaNtAn fOr 4 mOnTh ! ::..

kejab jer kan dah habis sem...
tup tup tup..
eh esok dah balik kampung !
untuk menjalani cuti semester yang amat panjang kali ini..
kat kepala otak nih asyik pikir nak kerja jer..
nak kumpul duit banyak-banyak lepas tuh nak beli....
LAPTOP !


ye aku nak beli laptop..
rasa macam tak seronok pulak bila pinjam-pinjam laptop orang lain kalau nak online..

takde PRIVACY langsung..

TAPI..
ada ker kerja yang nak ambik aku sebagai pekerja ?

TETTT !

aku harap sangat ada peluang pekerjaan nanti..
aku nak KERJA jugak !
tapi kalau kerja yang cikai-cikai tuh tak nak ar beb..
hehehe..

tak salah kan kalau kita nak memilih untuk kesenangan kita nanti..
untuk kebahgiaan kita jugak !
hee..~

malas nak cakap banyak-banyak..
balik kampung nanti baru nak pikir pasal nak kerja kat mana..
kampungku !
tunggu lah kepulangan anak buah mu ini ya !

DONE !

3 cOmM3nT!!:

NURUL NADIAH MAMAT said...

ada kerja kosong bgtau aku beb....aku rela pergi sana....hee~~

mohd.fareez.-a.k.a-.faryz.rafali said...

hahaha..
koya nak dtg tmpat aku..
ko igt ganu ngn selangor nih berjiran ke ape..
hee..~

NURUL NADIAH MAMAT said...

aih...jgn terkejut bila ko jmpe ak kat sana...lalala...

dekat je kot...6 jam...hee~~

Related Posts with Thumbnails