---> TeNTaNG beLiAu!! <---

My photo
Shah Alam, Selangor Darul Ehsan, Malaysia
I'm NOT a PERFECT person.. ..bit SENSITIVE but NOT too MUCH.. gud LOOKING but NOT handsome ENOUGH..

Thursday, May 5, 2011

..:: sAtU aZaB LaGi ! ::..

urghh !
sukar dan susah untuk azab kali nih..
azab kali nih memang betul-betul menguji kesabaran aku..
memang sebelum nih ada jugak azab..
tapi takde lah aku sampai nak give up macam azab kali nih !

azab apa ?
macam biasalah azab sebagai ENCIK STUDENT nih..


azab menjawab final exam..
paper last sekali nih memang killer paper lah senang cerita..
paper forecasting..
sumpah aku tak paham apa yang aku belajar selama nih..

haaa?
 salah siapa ?
yer aku mengaku SALAH aku..
salah aku TAK pergi kelas dia banyak kali..
salah aku TAK bayar perhatian pay attention kat kelas dia..
salah aku TAKDE semangat ingin tahu ketika subject tuh sedang dibicarakan kat depan..
salah aku TAK pernah buat assignment subject tuh..
salah aku ASYIK tidor + main tanpa menghiraukan subject itu..
semuanya SALAH aku..

PADAN MUKA KAU FAREEZ !



TAK PAYAHLAH kau nak menyesal sekarang..
TAK PAYAHLAH lah nak buat muka KETAT bila result kau jatuh sem nih !
semuanya SILAP kau..


done !

0 cOmM3nT!!:

Related Posts with Thumbnails