---> TeNTaNG beLiAu!! <---

My photo
Shah Alam, Selangor Darul Ehsan, Malaysia
I'm NOT a PERFECT person.. ..bit SENSITIVE but NOT too MUCH.. gud LOOKING but NOT handsome ENOUGH..

Wednesday, June 1, 2011

..:: aKhiRnYEr dApAt jUgAk ! ::..

YAHOOO !
indahnya lah dunia yang fana ini dengan tiba-tiba..
KENAPA ?
sebab aku dah dapat kerja !
err tapi kerja biasa-biasa jer lah..
bukan kerja kat company besar pun..
kerja aku nanti scan barang yang datang lepas tuh hantar barang kat dalam dengan menggunakan FORKLIFT !


tinggi kan pangkat kerja aku tuh..
dan aku paling BANGGA sekali bila rakan-rakan setugas aku nanti adalah orang luar negara..
iaitu..
mamat BANGLA !
*mata ke atas tangan di dada!

perghh memang bangga gila ok..
dengan adanya segulung DIPLOMA akhirnya aku dapat pegang jawatan setanding dengan mamat bangla !
bukan kerja jer yang setanding..
gaji aku nanti pon sama dengan mamat bangla yang kerja kat situ..
penat jer belajar tinggi-tinggi tapi setanding dengan mamat bangla jer ! 
HAHAHA padan muka aku..

TAPI..
aku bersyukur..
rezeki selalunya datang berganda bila kita ada usaha kan..
aku takdelah nak pandang rendah kat kerja-kerja camni..
aku terima kerja nih pon sebab aku nak cari pengalaman..
nak belajar erti kesusahan bila kerja kat level bawah..
kita nih pun bukan selalu kat atas kan..
nanti kalau kita dah kat bawah sekurang-kurangnya kita dah dapat handle dengan mudah..
HAHAHA pandai tak aku berhujah-hujah..
haishh malu pulak tiba-tiba !

tapi sekurang-kurangnya aku dapat jugak nak mencari duit untuk beli BENDA itu !
eee tak sabar gila nak tunggu 3 bulan..
dah lama aku idamkan BENDA itu menjadi milik aku..
semoga duit gaji aku nanti takde lah digunakan untuk benda lain..
aku harap sangat untuk dapatkan BENDA itu..



DONE !

4 cOmM3nT!!:

NURUL NADIAH MAMAT said...

tahniah fareez...!!!!

moga impian nak dapat laptop baru tercapai.....

mohd.fareez.-a.k.a-.faryz.rafali said...

tenkiu2 !
doakan kan taw aku berjaya dpt beli !
hee..~

NURUL NADIAH MAMAT said...

welcome2.....hee...Amin...

Anonymous said...

weh, ko mesti nanti ade muscle kan?? sbb asyik angkat berat.... chaiyok2 keje!!!!!!!!!!!!!!!! simpan duit pas2 berpoya2... =p - ipa

Related Posts with Thumbnails