---> TeNTaNG beLiAu!! <---

My photo
Shah Alam, Selangor Darul Ehsan, Malaysia
I'm NOT a PERFECT person.. ..bit SENSITIVE but NOT too MUCH.. gud LOOKING but NOT handsome ENOUGH..

Saturday, June 25, 2011

..:: mEniMbA pEnGaLamAn bArU ! ::..

..akhirnya berjaya jugak aku bertahan sampai sekarang !
..mesti korang dah tahu pasal apa kan..
..tentulah pasal kerja aku tuh..
..akhirnya dapat jugak aku handle segala masalah yang ada..

apa cerita dengan orang belagak tuh ?
korang dah boleh abaikan pasal dia..
dah cara dia macam tuh..
nak buat macam mana..
lagipun sekarang nih aku dah mula nampak yang dia tuh dah mula pandai respect aku as a rakan sekerja...
cukup bagi aku !

ok sekarang nih aku bukan nak cerita pasal beliau..
aku nak cerita pasal..
LESEN !
bukan lesen yang ada cap B2 & D itu ya !
ini berkaitan dengan lesen untuk memandu FORKLIFT !
korang tahu tak menatang apa FORKLIFT tuh ?

*tolong tanya pakcik GOOGLE sekarang kalau anda masih pending !



next week aku akan dihadapkan dengan ujian untuk meng HANDLE menatang tuh..
susah beb !
sumpah aku terkial-kial nak handle menatang tuh..
aku tengok mamat-mamat bangla bawak menatang tuh senang jer..
tapi bila time aku bawak pulak..
perghh..!
sejam pon still tak setel-setel lagi kerja aku tuh..
tension siot..
rasa tercabar gila dengan kemampuan bangla nih..
takpe-takpe..
tunggulah bila aku dah expert nanti..
siap korang..
aku tunjuk akan keRIAK kan aku itu !
HAHA !

ok lah..
malas nak bercerita panjang..
aku cuma nak share dengan korang jer pengalaman kerja aku nih...
doa-doakalah aku dapat lesen itu ya !

2 cOmM3nT!!:

Anonymous said...

good luck ya fareez. and be careful too. =)

pakai seatbelt aw bawak menatang tu..hehehee.

mohd.fareez.-a.k.a-.faryz.xson said...

thanx leya !

aku akan cuba usaha untuk pakai seatbelt itu nt ya !
hehe..~

Related Posts with Thumbnails