---> TeNTaNG beLiAu!! <---

My photo
Shah Alam, Selangor Darul Ehsan, Malaysia
I'm NOT a PERFECT person.. ..bit SENSITIVE but NOT too MUCH.. gud LOOKING but NOT handsome ENOUGH..

Friday, June 4, 2010

..:: aKu pOn nAk bUaT gAk...!! ::..


+ tadaaaaaaa...............!!
+ lama dah sebenarnya aku usha benda nih...
+ tapi aku asyik terpikir...
+ ada ker orang nak masuk nanti...??
+ ada ker dorang nak ambik tau pasal aku nih..??
+ tapi selepas aku tengok semakin ramai yang dah buat...
+ aku pun terpegaruh untuk testing buat...!!
+ korang nak tau tak..??
+ mesti ar nak kan kan kan..??
+ tapi korang kena janji jangan tak nak tengok pulak nanti...!!
+ hahahahaaha macam satu paksaan pulak kan..!!
+ takpe2 aku memang paksa korang pun..!!
+ heheheehheeheh...~~
+ dengan rasa agak kecut2 perut nih..
+ aku nak mengenalkan satu prodak yang baru aku cuba...!!
+ dan rasa2 macam kelakar pulak bila aku join benda nih..!!
+ tadaaaaaa....!!!
+ aku dah ada formspring....!!!

(click gambar nih kalau korang nak tanya sekarang..!!hihihih..)

+ hahahaahah...!!
+ prodak nih aku rasa macam berminat bila ramai kawan2 aku join benda nih..!!
+ antaranya macam fakar(adik),liya,huda dan ramai lagi ar..!!
+ bila aku baca dorang punya profile macam kelakar pulak..!!
+ soalan2 yang agak2 segan nak tanye depan2 mata boleh ditanya di situ..!!
+ tapi siyes memang kelakar...!!
+ yang bestnye kita boleh sorokkan identiti kita bila nak tanya tuh...!!
+ sungguh seronok dan aku sudah cuba untuk tanya benda yang tak berani aku nak tanya depan2 orang tuh...!!
+ wah sangat seronok lagi bila dia jawab dengan sopan dan santunnye sambil penuh etika ayat beliau...!!
+ dah macam artis glemer pulak kan...
+ hahahaahahahahah....~~
+ dah ar malas aku merepek lagi banyak2..!!
+ nanti korang tanya ar aku pulak ek..
+ itu pun kalau korang berminat nak tau pasal aku ar yang nak kata glemer tuh takder ar sangat..
+ cume dikenali ramai jew...
+ hahahahah perlu kew buat ayat perasan seperti ini...???
+ ok ar...!!
+ rajin2 ar tanya aku nanti...!!
+ aku akan cuba layan korang dengan penuh beretika ek...!!
+ hihihihihihihih....~~

* http://www.formspring.me/budakbelagak
*kalau nak senang click [link] ni pun boleh..

+ selamat mencuba ye rakan2ku....!! +


2 cOmM3nT!!:

Hidayati Aziz said...

aku sbnrnye xnk komen..
sbb aku xnk jd 1st komen..
tp...
malangnye..
aku gak la yg 1st komen..
heheheheheheheh..
ni yg ko kene syg aku lebey neh..
wakakakakakakakakakakak...
best ke we wat fs???

mohd.fareez.-a.k.a-.faryz.xson said...

hahahahha...~~
ala cam xbese jew muke ko yg selalu komen pn..
xde sape lg weh yg bese komen blog cute nih...!!
hahahahhaha...~~
best ar fs nih tp kalu ade org tanye ar...
klu xde org tanye mmg bohsan dowh...!!
tp skg ko dah delete lak ko punye fs kan..
dah xde sape yg nk tye aku byk2 weh..
huhuhuhuhuhuhu...~~

Related Posts with Thumbnails